Potomstwo

 Kocięta mogą mieć jedynie kotki, które ukończyły szkolenie wojownika. Zarówno uczniowie jak i medycy nie mogą mieć potomstwa. Posiadanie dzieci z kotem z innego klanu jest niedozwolone, jednak w szczególnych przypadkach (na przykład gdy populacja jest na skraju wynajęcia) ten zakaz jest zdjęty.

Gdy dana kocica zajdzie w ciążę staje się królową i jest pozbawiona wszelkich zajęć zagrażających życiu jej nienarodzonych kociąt. Ciąża trwa osiem księżycy (dwa miesiące) maść i charakter kocięta dziedziczą po rodzicach, bądź dalszej rodzinie, jednak jeżeli zarówno matka jak i ojciec są np. Rudej maści ich potomstwo również musi być tego koloru, bądź być chociaż częściowo ruda. Koty albinosy, lub szylkretowe kocury nie mogą urodzić się w klanie. 

Liczba kociąt w miocie uzgadniane jest z administracją, tak samo jeśli chodzi o wady genetyczne. 

Kotka karmi kocięta własnym mlekiem do wieku czterech księżycy po czym powoli przyzwyczaja je do innego pokarmu, jeśli natomiast kocica z jakichś przyczyn nie ma mleka, lub nie jest w stanie wykarmić wszystkich swoich pociech pomagają jej inne królowe. 

Imiona kociąt powinny być dopasowane do ich cech, tudzież wyglądu można jednak "odziedziczyć" jeden człon imienia po rodzicach.


1 komentarz:

  1. (chyba mnie już nie na widzicie)
    Po 1, może być czarny pręgowany kocur (np. pręgowany klasycznie) biały bicolor, i kotka czarna pręgowana bengalsko to ich dzieci mogą być (z czego się oriętuje) i czarna i niebieskie. Koty też mają geny ukrytą, czyli kocur ma gen np. cynamonowy ale ma maść płową i kotka ma gen np. cynamony ale jest niebieska. Jeżeli oboje mają ten gen to ich dzieci mogą mieć też cynamonowy, też nie które umaszczenia występują rzadko. Gen cynamonowy jest rzadki, to samo to pointów. Żeby kot miał je oboje muszą ten gen. Co to szylkretowych kocurków +, ja nigdy na oczy nie widziałam płodnego, a gdybyście dali bez płodne to by się o tym zapomniało. Tak w skrócie, nie dawała bym że jak w waszym przykładzie oboje są rudzi to bym dała możliwość żeby był też czarny, bo jego rodzice są czarni. Też pręgowania bengalsko i klasycznie muszą mieć rodzice ten gen. Bengale są rzadkie i (ja bym dała) żeby nie mogły się rodzic w klanie bo mogą być tylko od dwunożnych(ale to mój punkt widzenia, a i co do genetyki nie znam się mocno jednak trochę kiedyś słyszałam. To tylko moja opinia! Ja tylko pisze z czym się nie zgadzam zbytnio)

    OdpowiedzUsuń